czwartek, 6 grudnia 2012

nowa bajka

Jest to mój pierwszy twór tego rodzaju. Włożyłam w niego dużo serca i sporo się nagłowiłam, żeby nie wydać za wiele kaski na jego przygotowanie. Nie wiedziałam czy moje ręce są stworzone do takich prac, więc byłoby bez sensu gdybym kupiła od razu wszystko co niezbędne do scrapbookingu i wszystko co by mi się tylko spodobało. Segregator w oryginale był czarny, więc przeszedł sporą metamorfozę. Ja jestem w miarę zadowolona z efektu, ale przede wszystkim jestem szczęśliwa, że pewna kochana osóbka, na której zamówienie go wykonałam, jest zadowolona :)
Tyle wstępu. Przedstawiam Wam mój pierwszy (ale mam nadzieję, że nie ostatni) segregator na przepisy!!





8 komentarzy:

  1. Jak na moje oko, bardzo klimatyczny, elegancki z zachęcający do zapoznania się z wnętrzem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. i to jak zadowolona :) na zdjęciach nie jest tak piękny jak na żywo ;) dziękuję raz jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog! obserwuję i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super przepiśnik, pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. What do you think about following each other? GFC,FB,Twitter?

    www.donnaiveh.blogspot.com

    ciao xoxo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzień dobry jestem Bożenka ,
    niezwykle dobrze przegląda się twoje teksty, zapewne odwiedze twojego bloga jeszcze nie raz, a obecnie pozdrawiam i proponuję wejść na moją strone online

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa :)