poniedziałek, 24 września 2012

90- tka i przypomnienie o candy

Dzisiejszy post jest 90-tym wpisem :) Całkiem fajnie wygląda taka liczba. Cieszy mnie to, że oznacza zbliżającą się wielkimi krokami 100!! Ale żeby doczekać się setnego posta muszę się trochę wziąć w garść, bo ostatnio znowu jakoś u mnie marnie z nowymi wpisami. Powodem jest mój mały bratanek, którym opiekuję się podczas, gdy jego rodzice są w pracy. Nie jestem na tyle ogarniętą mamusią, żeby móc przy nim tworzyć :P Zresztą przy nim to czasem nawet śniadanie ciężko zjeść. Ma 10 miesięcy i jest najbardziej ciekawym świata dzieckiem jakie znam!

Koniec prywaty. Chciałam przedstawić bardzo delikatną bransoletkę na gumce. Może trudno w to uwierzyć, ale jest liliowa :P Na zdjęciach wygląda bardziej na brązową, więc musicie uwierzyć mi na słowo.



















Przy okazji chciałam też przypomnieć o trwającym candy. Szczerze mówiąc, jest mi trochę przykro, że jest tak małe zainteresowanie. Zostało jeszcze trochę czasu, więc jeszcze raz zachęcam :)

Pozdrawiam!
Magda

2 komentarze:

  1. Faktycznie wydaje się brązowa a nie liliowa, ale wierzę na słowo bo i tak jest śliczna :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie tez jest ogłoszone candy a chętnych jeszcze mniej :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa :)