piątek, 10 lutego 2012

WYNIKI

Nadszedł ten moment, w którym dowiecie się kto wygrał moje candy :)

Chętnych było 51



Nie miał mi kto pomóc, więc karteczki nie są dokładnie poskładane. Ale nie podglądywałam! ;)


I najważniejsza chwila.. W mojej ręce znalazła się karteczka z napisem...


Gratuluję! I czekam do poniedziałku na adres. Paczuszkę wyślę w przeciągu tygodnia :)
Dziękuję wszystkim za udział w moim candy. Cieszę się, że nie okazało się klapą ;) I że byłyście chętne żeby się zapisać. DZIĘKUJĘ!!!!!!

7 komentarzy:

  1. dziekuję za zabawę:)gratuluję Asia3city.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziekuję za zabawę i gratulację dla Asi szczęściary!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. gRATULACJE DLA ZWYCIĘŻCZYNI:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla zwyciężczyni, a dla organizatorki podziękowania za świetną zabawę :)

    pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Hurra!!! Jak się cieszę, bardzo dziękuję tej pomyślnej dla mnie rączce

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za miłą zabawę

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa :)