wtorek, 15 listopada 2011

materiałów c.d. i bransoletki modułowe :)

Po ostatniej zabawie z materiałami zrobiłam jeszcze dwie broszki, których nie miałam czasu tu wrzucić.
Natomiast dzisiaj zrobiłam kilka bransoletek modułowych. Zrobienie biżuterii nie sprawiło mi większych problemów, ale zdjęcia były dużym wyzwaniem ;) Mam popsuty wyświetlacz w aparacie, więc nie było łatwo.. Fotki nie są zbyt dobre ale najważniejsze, że w ogóle coś się z nich udało ;)






1. Fioletowo-szaro-czarna z podkową na szczęście













2. Granatowo-szara z sową :)











3. Kolejna w granacie, ale tym razem z bielą i srebrem. Na środku piękny ceramiczny koralik z roślinnym wzorem










4. Pstrokata - w sensie kolorowa ;) z żółwikami












5. Fiolet, biel i srebro + ceramiczny koralik z kwiatowym wzorem :)

1 komentarz:

  1. Bransoletki modułowe biją rekordy popularności. Twoje są bardzo ciekawe - szczególnie spodobała mi się "pstrokata" ;) i ostatnia.

    Dziękuję za udział w moim candy - życzę powodzenia w dzisiejszym losowaniu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa :)